El proper dimecres dia 11 de maig a les 17.30h es portarà a terme al centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau la segona trobada participativa per a famílies. La primera es va fer a la zona de Ponent amb una valoració molt positiva.
Les activitats van ser diverses: explicació d’un conte per part de la Montserrat Recasens, jocs de paracaigudes, racó dels petits, berenar i altres activitats que van entusiasmar als infants i joves que es van apropar a la plaça del riu Onyar el passat dia 27 d’abril.
Aquestes activitats estan emmarcades en l’EXPOSIS que pretén donar a conèixer les activitats i els dinàmiques que es porten a terme des del Servei d’Intervenció Socioeducativa de l’IMSST acostant-les a la ciutadania, a les famílies i als professionals de la xarxa.
Des del dia 19 d’abril i fins al 13 de maig s’han realitzat diferents exposicions de fotografies, manualitats, i activitats que s’han realitzat o portat a terme al llarg d’aquest curs des del SIS, des del treball dels hàbits i les rutines saludables, la gestió de les emocions, la responsabilitat, l’autoestima i molts altres. Les exposicions realitzades son també una mostra per a les famílies, els pares i les mares dels infants que al llarg de l’any participen en el SIS (Servei d’Intervenció Socioeducativa) abastant el servei una franja d’edat que va des dels 0 als 18 anys.